Illustrasjonsbilde deltakere på kurs og konferanse

BUB – nettverk for bibliotek, ungdom og bøker

Teams

BUB – nettverk for bibliotek, ungdom og bøker skal ha nytt åpent møte tirsdag 9. april klokka 9.00 – 11.00. Nina Aalstad kommer for å snakke om satsingen på Ubok

Bibliotek, ungdom og bøker – BUB – er et nettverk som ble startet i for alle som jobbet i bibliotek i Viken, og som trengte noen å diskutere formidling og samlingsutvikling for ungdom med. Nettverket er åpnet for alle som jobber med ungdom og bibliotek og vi håper dere vil vurdere å bli med.

Nettverket ble startet etter initiativ fra ungdomsbibliotekarer i Akershus, Buskerud og Østfold. Fylkesbiblioteket bidrar med å informere om og legge til rette for møtene. Du kan finne BUB på Facebook, den heter Vi som jobber med ungdommer i bibliotek.

Klikk deg inn på lenken for å delta

Velkommen!

Foto: Tom Atle Bordevik